Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Happy Friday

Fast jag hade inte min Happy Friday tröja på mig idag, utan en I heart NY t-shirt. Jag funderar på att ha min Happy Friday tröja på en måndag eller tisdag någon gång bara för att lura folk och göra dem lite sura. Haha. Idag målade vi och färglade bilder på Engelskan, målade bilder på Artlektionen (nähä?) och sedan hade vi en labb på Fysiken där min och Medinas grupp blev klara först, dock inte pga mig och Medina men ändå. He he he. Sedan var det Fitness Gram som gällde och det var inte så svårt, till en början i alla fall, med 18 situps för tjejer (24 för killar), 7 armhävningar (19 för killar), curlups vet jag inte hur många men det gick fort. Sedan kollade vi längd och vikt och efter det så trodde jag att vi var klara och jag tyckte inte alls att det var jobbigt och fattade inte varför alla klagade så mycket men sedan var vi tvugna att springa... åh glädje.. inte. Runt i gympasalen, 36 varv för tjejer och 44 för killar för att få godkänt. Jag gjorde 36 men tjejen som räknade mig skrev 37 på pappret. Fint. Men svettigt och äckligt. Ashlie var arg för att hon är underviktig och alltid har velat väga 100 pounds i hela sitt liv men blev vägd som 99 pounds idag.. haha stackarn. Efter det så hade vi lunch och sedan var det 5th period, US History med Coach Barcheski. Det gick ganska snabbt och sedan tog jag bussen hem som stekte oss något så fruktansvärt eftersom att ACn hade gått sönder och det är 29 grader varmt idag.


Jag och Medina jobbade hårt på Fysiklabben.. Ser ni den vita saken på den första bilden? Typ lite suddigt, det är en tråd i alla fall som åker fram och tillbaka i vågor jättesnabbt och så skulle vi mäta hur fort det gick. Det gick fort ser ni.

Postat av: Frida

Nu kommer jag feministen Frida och tycker att det är fel att killarna får göra så pass mycket mer än tjejerna...

2011-03-25 @ 22:23:01
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-