Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Får jag ta med den hem?

Man hör ju om hundar som anfaller en i princip när man kommer hem, typ blir jätteglada och så. Idag när jag kom hem från skolan så gick jag in på mitt rum och Maddie bara hoppade upp på sängen och sedan rakt in i famnen på mig. Haha jag blev så chockad att jag inte förstod vad som hände. Sedan klättrade hon upp från min famn till mina axlar så jag böjde mig ner så att hon inte skulle ramla ner. Då la hon sig ner på min rygg/arm/axel och började spinna. Där låg hon tills jag tillslut fick flytta på henne. En utav världens gosigaste katter men ibland undrar jag...


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-