Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Den här veckan har jag..

... hjälpt en tjej på historialektionen att vända sin Europakarta då hon höll den upp och ner. Jag var också tvungen att övertala henne att den var upp och ner.

... märkt att jag använder ordet y'all utan att tänka efter eller tycka att det känns konstigt nu.

... varit på Walmart 4 eller 5 gånger. Endast köpt godis för 1 dollar dock. 

... lyssnat på dessa två låtarna väldigt mycket .

... blivit förbannad på en lyktstolpe utanför mitt fönster eftersom att lampan blinkar hela tiden. Nu.. och nu.. och nu och nu och nu.. ja ni fattar. Vi har skickat ett mail och klagat på den så de ska fixa den "snart". Säkert typ 1 dag innan jag åker eller nåt.

... klämt min fot i en bildörr, två gånger.

... inte fått tillräckligt mycket sömn så nu ska jag sova!

Postat av: Thilda

Ahhhh.. Hälsa Emelie att hon kan vara alldeles för söt. Och du är vacker kvinna, kom hem nu vava! Helt sjukt längesedan du åkt och snart är du hemma igen :D saknar dig!

2011-03-28 @ 23:36:36
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Postat av: Thilda

Emily* duh

2011-03-28 @ 23:37:48
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-