Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Blogg punkt s e vill inte idag.

Jag tänkte ju lägga upp bilder på allt från strykgärn till tornado moln men nej, blogg.se är inte på topp inatt alltså, så jag gav upp.

Idag åkte vi till kyrkan för en extra, och ganska speciell gudstjänst. Jag märkte dock inte att jag hade min "Who Cares" tröja på mig förrän jag gick ur bilen på kyrkans parkeringsplats. Sedan när vi skulle skaka hand med pastorn efter det hela så trodde jag att jag skulle hamna lite i trubbel när jag hade munnen full med M&Ms när det var min tur. Och påsen med resten hade jag i handen som jag skulle hälsa med. Men pastorn bara böjde sig fram och höll ut sin hand och sa att han också ville ha godis. Så jag gav honom lite, man kan ju inte vara elak mot en pastor liksom.
Sedan åkte vi till Yogurt Land och det var det. Hoppas bloggen låter mig ladda upp bilder imorgon för det ser så tråkigt ut annars.

Godnatt!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-