Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

And I, I wanna be where you are.

Idag har jag verkligen inte gjort mycket, vilket var skönt. Jag klädde på mig vid 12 och åt lite special K och tittade på TV. Sedan åkte vi till Walmart en liten stund och när vi kom tillbaka så satte jag mig och åt jordgubbar och tittade på en utav mina favoritfilmer, How to lose a guy in 10 days. Sedan åkte vi till kyrkan vid halv 7 och åt middag på Chili's, kom hem precis och nu ska jag snart sova skulle jag tro. Najjs prajjs på burgerking.


Blev bara Instagram (foto-app på ipoden)  bilder idag, men det är ju bättre än inget. Och nej det är inte mitt hår som ser ut så på den sista bilden, det är ett träd bakom mig. Och ni märkte det säkert inte ens förrän jag sa det heller - så nu kollade ni.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-