Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

What are words if you really don't mean them when you say them?

Hej och hå! Nu ska jag dra min helg och min måndag här för er hade jag tänkt, eftersom att jag inte riktigt har uppdaterat (fy skäms på mig). Sååå här kommer lite bilder jag tagit med text till. Lite som en enkel barnbok så att ni ska förstå.


Midsommarnatten spenderades vid mitt köksbord med denna tönten och vi spelade kort. Bilden togs efter att Johanna vann kortspelet klockan för tredje gången i sitt liv. Själv har jag bara klatat spelet två gånger.


På lördagsmorgonen (läs: typ klockan 2) åkte jag och Johanna in till Kungsbacka. Jag köpte en pizza till frukost och tog tåget till Anneberg och gick till Marcus som låg och sov så gott när jag kom dit klockan 3.


Någon gång sen kväll blev vi hungriga och lagade mat. Haha. Vi gjorde tacos och kollade på Hipp Hipp. Somnade på varandra i soffan.


Tog ingen bild på just det men Söndag eftermiddag/kväll åkte jag in till Kungsbacka och tränade med Johanna och Tiina. Svettigt så att det rann ur knäna blev det med. Har dock inte så mycket träningsvärk som jag väntade mig. Efter det så övningskörde jag med pappa i nästan en timma runt i Kungsbacka och sedan åkte vi hem efter att vi hälsat på Mormor och Morfar.


Åkte till Marcus på kvällen och sov där. Kittlades & kollade på Viva la Bam och Saw.


Och idag har jag varit i stan med dessa två töntar. Köpte en tröja på Monki för 60 kronor (Emma gillar REA) och lite annat på H&M.

Snipp snapp snut så var sagan slut!

Postat av: Dagge

du kan va tönt.

2011-06-27 @ 22:59:26
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Anna

Kom ihåg att kasta något så du får plats i ditt rum...

2011-06-28 @ 07:50:49
Postat av: Emma

Haha mamma <3 jag gör det :)

2011-06-28 @ 10:06:13
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-