Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I say he wrote me this beautiful song, he said it might sound silly

Hej igen vänner! Idag vaknade jag av att min mobil ringde, jag svarade Hallå och hörde Johannas glada och pigga röst säga "Vi är klara nu!" och jag fattade ingenting. Sedan sa hon att bussen gick om 20 minuter för mig och jag frågade vad klockan va, den var 12:08 och och hann gott och väl med bussen 12:29 från klövervägen och hoppade på tåget till Centralen från Kungsbacka. Mötte Olivia och Johanna som var helt övergalna som vanligt, eller så var det kanske för att jag vaknat för en timma sedan och inte riktigt kommit in i det själv. Men vi åt frukost/lunch på Burgerking, matade lite småfåglar och satt och vinkade till folk på paddan när vi satt i gräset vid ån. Det var en snubbe som vinkade jättelänge och det var verkligen jätteroligt, verkligen hur kul som helst! Herregud vad vi garvade. Sedan gick vi och köpte sjukt stora negerbollar på Sweet och satt där ett tag och var allmänt konstiga. Sedan gick vi hem till Olivia en liten stund och hämtade Johannas grejer innan vi lämnade Olivia i stan och jag och Johanna åkte hem till henne för jag behövde också hämta grejer, sedan tog jag kvart i 8 bussen hem till Fjärås och nu ska jag nog försöka att börja packa upp lite kanske (läs: troligtvis inte). Hade en fin dag i alla fall!


(Kolla nummerplåten)



Så nu fick ni massa bilder så ni kan vara glada nu tycker jag! (inte för att någon har klagat innan men ändå)

Postat av: Olivia

<3 <3 <3 <3!!! haha vilka bilder... älskar att vara reunited med er, ni är bäst, verkligen <3 BÄST SÄGER JAG

2011-06-13 @ 20:59:40
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahahaha! gotta love spottbilden.. nasty! haha och min seriousface-bild! ni är bäst mina flickor!!

2011-06-13 @ 22:58:41
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-