Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis på 18-års dagen Frida Liljeberg!

Frida Lady GaGa Mjöda Lillebög Liljeberg
Det är nästan som om du ändrar färg
Från barn till vuxen nu
Nu när du inte längre är ett-sju
Utan 18 år och myndig
Vilket betyder att du kan vara syndig
Och göra vad du vill hela dagen
Äta så mycket att du får ont i magen
Min present kommer att vara lite sen
Men jag lovar att den är ren
Och jag hoppas att du gillar det även om det inte är grönt
Jag vet att ... det är skönt
Att vara arton vårar
Men här fälls det inga tårar
Nej för att det känns precis likadant
Och att vara barn är liksom vant
Så vi kan ju fortsätta med det
Och tills du får mitt paket
Så får du undra vad det är
Kanske en trumpet, en snigel eller en atmosfär
Jag hittade verkligen inga bra födelsedags bilder på dig
Så förlåt men i och för sig
Så kan jag skylla på att jag har varit borta ett tag
Och om du vill dra ut någon morgon och bryta en lag
Så ring och väck mig så välter vi en ko eller en tjur
Och hoppas att vi har tur
Så att den inte landar på våra fötter bonk bont
För det skulle ju göra fruktansvärt ont
Men du ska veta att jag tycker om dig
Och att du är en riktigt rolig tjej
Och vi bor grannar nästan mitt emot
Kanske bara några få fot(steg)
Nu är din födelsedag snart slut
Men det är ingenting surt
För du är 18 år i hela 364 dagar till
Och nu får du göra vad du vill
Fast det tror jag att jag redan sagt
Men det är min blogg, min dikt, min makt
Fast dikten är ju till dig
Frida, the födelsedags-tjej
Nu kan nog inte dikten bli mer random så
Jag tänkte gå tillbaka till min vrå
Ut med dig nu, lek och ränn
Och så hoppas jag att vi ses snart igen
Och Grattis igen min fina och glada vän!


Postat av: Frida

Det är helt sjukt hur bra jag gör mig på kort! Egentligen.

Tack, tack för den fina dikten Emma (:

2011-06-13 @ 02:06:26
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: julia

skulle du vilja vara snäll och rösta på min bild?



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/june/finalisterna-i-fototavling-rosta.html#comment

nummer 2, som tack till dig som röstar så länkar jag dig när tävlingen är över! kram! ;)

2011-06-13 @ 18:40:52
URL: http://juuliaafoto.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-