Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis Olivia 18 år!




Vart ska jag börja så att den här dikten ska bli grann?
Jag menar, jag kollade på bilderna och skrattar redan
Olivia du är mig en underbar krabat
Innan vi dör kommer vi nog ha testat alla sorters mat
Fast det kommer ju alltid nya
Våran Big Mac dressing luktade som spya
Idag fyller du 18 år och blir stor tjej
Nu kan du snusa och äta ost-spray
Du vet som han i en långbenfilm någon gång
Och idag ska du dansa hela natten lång
Som en gravad lax som är ute på promenad
Äta tårta och dricka lemonad
En gång kom jag hem till dig men du var inte där
Jag funderade på om du var hos Per
Fast jag vet inte om du känner någon Per och det var sommarlov
Tillslut hittade jag dig på din studsmatta där du låg och sov
Vi har haft så många sjuka stunder min vän
Vi har busat och det är alltid lek och ränn
Vi har dyrkat Twilight och skrattat ihjäl oss åt Ben
Du vet han i skattkammarplaneten
Våra kanelbullar blev bara smet
Ditt lilla klet, ditt lilla klet, ditt lilla klet
En tårta av korv har vi gjort, det var inte länge sedan
Vi har jagat en Volvo och suttit på Linneas medan
Vi åt en kladdkaka från Ica
Fast det hände ju ofta, och det var alltid lika
Gott gott gott nam nam
Du kan låta som ett lamm
Fast stich är ju ett favoritljud
Det har vi ju hört, ja herregud
Jag kan inte förstå att vi är "vuxna" nu
Varken någon vi känner, jag eller du
Vadå vuxna, då får man göra vad man vill
Det har vi ju gjort hela tiden, Dr Phil
Jag var tvungen att rimma där ↑
Det gick ju sådär..
Nu ska jag avsluta denna dikt hade jag tänkt mig
Och det enda jag vill säga till dig
Är att du är en så himla fin kvinna
Och om det fanns en glad-tävling skulle du vinna
Du är allt som en vän borde vara
Och hur ska vi nu klara
Massa veckor utan dig
Våran glada och underbara tjej
Som idag fyller 18 år
Och hoppas verkligen att du mår
Prima för det borde vara lag
Att vara glad på sin födelsedag!

Postat av: Olivia

Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha jag döööööör!!!!!!! Asså jag dör jag dör jag döööör!!!!! JAG ÄLSKAR DIG!!!!!! hahahahahahhaa asså.... Jag dör xD hahaha

2011-06-30 @ 12:22:27
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-