Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis Johanna 18 år!

Nu är Johanna myndig, 18 år
Och ingen vet vad hon för ideer får
Nu när hon får göra som hon vill
Och ingen annan kan säga till
Hon kanske välter en flaggstång
Eller så har hon något annat pågång
Vem vet med den där tjejen egentligen
Hon kan bli rena rama tigern
Men vad hon är blir eller är
Så kan du lita på att hon lär
Dricka en liter cola först
För det är då hon blir som roligast och störst
Den här tjejen har varit med genom mitt liv
Och ändå tror jag inte att vi någonsin kände någon Siv
Eller gjorde vi det?
Var det hon som var en get?
Vi har träffat på många konstiga personer
Folk med många olika syner och toner
En gång blev vi utskällda av en gubbe
Eller så kanske det bara var en äldre snubbe
Fast en gubbe tror jag nog att det var
För han hade inget hår kvar
Men i alla fall Johanna är min bästis
Genom åren har vi druckit mycket festis
Vi har skrattat, gråtit, busat och haft entermössor på
Tro mig ni vill inte veta vad det är så
Nu ska jag försöka avsluta denna dikt
Inte för att jag vill men för att det är min plikt
Att bli klar innan jag måste gå
För snart får jag springa på tå
Johanna är den finaste tjejen jag vet
Och hon kommer aldrig någonsin bli fet
För hon tränar som fiskar
Fast hon blir sur när hon diskar
Men hon är världens bästa flicka och där med basta
Hon gillar potatis, ris och pasta
Hon betyder mer än hon kan tro för mig
Grattis på födelsedan JoJo, Jag älskar dig!


Postat av: Annie!

Grattis Till den finfina ungen! :D <3

2011-06-23 @ 15:15:03
URL: http://gallingebryden.devote.se
Postat av: Olivia

Älskar dina dikter <3 ;D

2011-06-23 @ 23:37:18
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Underbaraste bästa Emma! Det finns inte ord för hur mycket du betyder för mej! Jag älskar dej också! <3

2011-06-23 @ 23:58:29
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-