Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder.

Min kära familj har kommit tillbaka från sin resa till San Antonio under veckan och ikväll har vi spelat wii och ätit så att paj och spagetti kommer ut ur öronen (okej det lät ganska vidrigt men ja, you get my point). Galna Robert och Shari kom över också och de hade med sig en present till mig, så himla fina är dom. Ni får se det imorgon eller någongång. Vi har också kommit fram till att vi måste köpa en till riktigt stor resväska för att få plats med allt. (Och det är faktiskt inte bara mitt fel för de shoppade loss i San Antonio)

Imorgon på eftermiddagen så ska vi åka till Fort Worth (eller som Kim kallar det, Fort Worthless) och möta Graces bror och hans familj och Granny & Papa på the Stockyards. Typ ett ställe så som turister ser Texas, jag var där i november, klicka här för att se, och det var rätt coolt. Och innan det ska vi köpa cowboyhattar. Hur vi nu ska få med dom hem vet jag ej men det tar vi när det kommer. Hehe.


Nu vet ni!
Tjoflöjt lingongröt. (Eller nåt) (Finns det ens lingongröt? Eller... va?)

Postat av: Dagge

Jahaaaa... Nu insåg jag att de är ju en riktig tjuuur du sitter på.. (i' :D

2011-06-04 @ 10:11:00
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-