Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Det är så jag säger det till dig

OKEJ. Hej hej igen igen.
Idag tränade jag och Johanna imorse jättetidigt och jag är verkligen helt slut. Sedan duschade jag och åt pizza hemma hos henne i en väldans fart så att jagskulle hinna med  kvart i två tåget. Träffade hennes familj igen, alltså Alsterbergarna, dom är så fina! Blev kramar i svettiga gymkläder men vad gör det? Tiina körde ner mig till pendeln och jag mötte en söt Thilda i Göteborg och vi kramades och skrattade. Sedan satte vi oss i gräset i den vackra staden och åt sushi och pratade om allt och inget, hade det riktigt trevligt och kul. Rätt klantiga är vi också haha. Men sedan gick vi lite i affärer och jag var jättetrött och Thilda var halvsjuk så vi åkte hem ganska tidigt. Eller jag åkte till Anneberg jag, där Marcus mötte mig på sin vinglande cykel, glad som vanligt, och så vinglade vi tillbaka till hans hus där jag även fick träffa familjen Hugosson igen, verkligen en hilma fin samling dem också. Vi åt god mat och sedan blev det glass och kolasås (höll på att skratta ihjäl mig för att Marcus och hans pappa är så roliga när de håller på att mobbas och komma med roliga kommentarer till varandra om kolasåsen). Vid 22 körde Mia och Ulf hem mig och nu har jag sagt godnatt till pappa (mamma och sara sov redan) och jag har retat min bror. Mission completed.



Jag ska bli bättre på att ta bilder också, lovar. Imorgon tar jag med mig kameran!

Postat av: Olivia

hahaha vinglande cykel...betyder de att du ska ta med dig kameran... idag? DOH, DAIM, MAGNUM, MAGNUS!

2011-06-13 @ 12:05:26
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-