Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Allt gör mindre ont sen

Nej fy. Fy och fy och fy vad jobbigt. Det där jag sa förrut, om att mitt hjärta har stängt av smärta? Jo men den kom tillbaka, och i stora mängder, efter min helt otroligt galna och underbara kväll med Medina, då vi skulle säga hejdå. Vi har pratat om det länge, hur det skulle bli och vad vi skulle göra. Ingen av oss grät i alla fall, vilket vi sagt att vi inte skulle göra, men den enorma smärtan. Kvinnan, alltså åh vad jag önskar att ni kunde få träffa henne, hon är utan tvekan min bästa vän här i USA och när vi sa "See you later" nu så menade vi det. Detta är inte sista gången. Det lovade vi också. Men fy fan vad jobbigt det var.

Innan det jobbiga, så möttes vi utanför biografen i köpcentrumet som vi brukar vara i ibland. Vi bestämde oss för att det var alldeles för varmt för att vara ute (eftersom att det är ett utomhus-köpcentrum) så vi gick in och såg Kung Fu Panda 2 och garvade sönder, förstörde nog filmen lite för de få som var i samma biosalong, men åh vad bra den filmen var, eller så kanske det var all läsk som vi drack, eller någon blandning, men vi hade roligt i alla fall. OCh efteråt så satt vi i biografens badrum och gjorde moves från filmen och DOG verkligen. Vet inte vad som var i de popcornen vi åt men något måste det väl ha varit antar jag. Vi var nog där inne i timmar innan vi bestämde oss för att gå till Yogurtland och ta oss en runda yogurt. Medina hade köpt ett jättefint armband till mig också, sötgöte som jag sa åt på skarpen att inte köpa något. Jag visar er det senare men det var riktigt fint.
Så vi satt och åt yogurt och kollade på videoklippen som vi spelade in inne på biografens toaletter och DOG igen av skratt. Nej fy vad roligt det var, och jag behövde nog känna den glädjen igen också.

Nu ska jag nog gråta lite, men det är okej. Det är bara något jag måste få ur mig just nu, annars kommer det sitta där och bara bli jobbigare.

En dag kanske ni får träffa Medina, och det hoppas jag verkligen, men tills dess så finns hon i mina tankar och i mitt hjärta. Och i alla berättelser jag har att berätta för er.

Här får ni tre bilder från kvällen.



Postat av: Dagge

Hoppas verkligen att vi får träffa henne någon gång! (:♥

2011-06-07 @ 09:53:04
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-