Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Och jag svär att jag aldrig sett stjärnorna tydligare ovanför, natten vi kysste all skit vi gått igenom här adjö

Ojojoj. Hej. Haha. Ehm, nu är jag hemma! Vilket jag inte varit sedan i fredags eftermiddag. Jag har varit hos Marcus i två nätter och bara haft det himla bra med honom. Vi gjorde inte så mycket men ändå gjorde vi jättemycket, om ni förstår vad jag menar. Ibland är det hur skönt som helst att bara göra ingenting, speciellt med någon man tycker om så mycket. Jao jao, och idag när vi vaknade åt vi frukost och senare kollade vi på Rango. Hann dock inte se klart filmen men den var rolig och jag vill se klart den! Men nej, det får vi göra en annan dag.
Jag och Johanna tränade sedan, spinning, vilket måste vara något utav det svettigaste som finns. Och sedan åt jag kaviarmackor hemma hos henne vilket var såååååååååå gott! Åh så gott. Sedan åkte jag hem och duschade och nu har jag bloggat med! Asbra. Ha det finast!


Marcus lyckades göra saft utan att saften blandades in i vattnet... skumt.


Precis vad man vill se när man kommer till Friskis en sjukt varm sommardag...


MÖMS.


På bussen, på vägen hem.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-