Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Nu är det klippt!

Jag saknar redan mitt långa hår men det behövdes VERKLIGEN. Alltså, jag skojar inte. Frisören undrade vad jag hade gjort med håret men jag fick förklara att jag hade bott i USA och endast klippt mig på ghetto-ställen där man var glad om frisören pratade engelska, så då förstod hon och frågade vad hon skulle göra med mitt hår. Jag svarade "Gör precis vad du vill" och hon klippte av nära inpå 2 decimeter av håret och tog sig även tid att platta det efteråt. Så här kort blev det, rip mitt gamla hår som nu ligger i en soptunna på Det Händer.


Postat av: Olivia

Åååååååååh vad de blev fint!!! Färgskillnaden blev ju asball när de blev platt!

2011-07-20 @ 00:33:48
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Dagge

JÄVLAR VA FIN DU ÄR KVINNA!

2011-07-20 @ 01:34:38
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: anna

Jätte fint blev det!!! :) :)

Är de bra på Det Händer? :) Har varit där någon gång för länge sedan, men kommer inte ihåg så mycket mer än det. Ha ha! Jag måste också ta och klippa av mig mitt slitna hår, så som det ser ut. I alla fall; Jätte fint blev det och är dem bra? :) Kram, Anna

2011-07-21 @ 20:43:51
URL: http://enkamerarunthalsen.devote.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-