Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

If you can't change your situation, change your attitude.

Ja, jag är uppe nu. Jag har varit uppe i en och en halv timma. Pappa har städat mitt rum.. eller jag sitter och tittar på honom göra det nu. Han erbjöd sig så då säger man väl inte nej? Han är allt lite speciell min pappa.

Andledningen till att jag är uppe nu är att jag ska till tandläkaren för att fixa min tråd som sitter bakom tänderna, som har lossnat IGEN. (Tredje gången sedan jag kom hem från USA). Jag tänkte ta bussen in klockan halv 11 men sedan fick pappa för sig att jag skulle köra in. Haken är att vi bara har automatbilar så jag måste köra en Volvo v70 (som är automat) till Kungsbacka från lilla Fjärås. Haha, ja, jag får väl höra av mig sedan så att ni vet att jag lever.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-