Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I guess I don't know my own strength

Gårdagen spenderades tillsammans med min familj och Dagge. Mathias väckte mig klockan nio och sa att vi skulle åka om en timma. Haha, nio, ja, nio på morgonen. Men det var lungt, jag och pappa satt med våra Iphones/ipods vid frukostbordet och nördade en stund. Sedan bar det av mot Göteborg där familjen Grann lekte turister idag. Ibland blir det så, man missar ju faktiskt att turista i de städerna man bor i så vi åkte in och myste i Göteborg. Sedan mötte jag upp Dagge och vi shoppade och åt massa god mat på Köttbullekaféet. Sedan strosade vi runt och åkte hem till Kungsbacka, handlade mat till Dagge och gick/cyklade hem till henne. Där kollade vi på TV och åt plättar i flera timmar och sedan tog jag mig promenaden ner till Stationen och åkte hem till Fjärås. Väl hemma åt jag en kaviarmacka, drack juice och sedan försökte jag somna i min goa säng, det tog ett tag men tydligen somnade jag ju eftersom att jag vaknade nu (smart va?). Och nu blev jag väckt av någon som var intresserad av min Ipod Nano jag har lagt ut på Blocket, vilket betyder att jag har blivit väckt varje dag den här veckan. Gött.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-