Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis Thilda 18 år!

Hej Thilda och grattis på din dag
Jag vet inte om det bara är jag
Men när jag letade efter bilder på oss
Hittade jag inga soliga sommardagar eller tomtebloss
Jag hittade en massa bilder på våra snöiga ansikten
Så jag antar att vi gillar att leka i snön men än sen?
Nu spelar det ingen roll för nu får du göra precis vad du vills
Du får köpa öl, köra bil och kolla på The Hills
Tänk att du är arton år
Eller tänk när du är 88 då har man skrynkliga lår
Sushi är vi bra på att äta
Pippi långstrump är bra på att fläta
Ibland undrar jag vad du går på om det nu inte är food
Men då vet jag att det är Mark Levengood
Men ta nu och sök upp din lilla näsa
Och andas djupt för nu ska du fräsa
Fräsa ut alla bekymmer och problem
Kasta dina sopor och köp ett diadem
Idag kommer vara en underbar dag
Så länge du inte stoppar fingrarna i ett eluttag
Gå nu ut och gör precis vad du vill
Eller i alla fall nästintill
Men se till att inte behöva en ambulans
För då kan du ta hjälp av en chimpans
Apan kan hjälpa dig att komma i balans
Ni kan kanske äta bananer någonstans
Men Thilda nu ska du ha den bästa dagen
Skratta så att du får sådär ont i magen
Du är en helt underbar person
Och ta nu körkort och köp dig ett fordon
Så kan du köra till Kungälv
Men glöm aldrig av att vara dig själv
För du är ju så himla bra och rolig
Hoppas din dag blir fin och solig
Och lyser upp precis som du
Jag tycker om dig mer än en gnu
Du är sjukt jävla cool och fortsätt med det
För då kan du komma vart som helst i all oändlighet
På måndag ses vi din fjant, vi har ju inte setts på ett tag
Då ska du få dina kramar och allt jag inte kommer kunna ge dig idag
Du kommer klara dig bra som vuxen tror jag
Lyckas bra, åka till Paris, London och Prag
Men det är ju inte här du ska sitta i detta klockslag
Gå nu ut, röj och skratta på din födelsedag!




Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-