Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis Sara 8 år!

Min lillasyster fyller år idag
Och även om hon är 10 år yngre än jag
Så beter vi oss likadant ändå
Och du ska bara veta hur fina presenter du kommer få
Sara lilla plutten Grann
Ettan förlora, tvåan vann
(Trean tappa byxorna så skitet rann)
Vi är duktiga på att räkna kor
Och ännu bättre på att reta vår bror
Du är en galen liten tjej
Du är ju mer crazy än mig
Ibland vet jag inte vart du får allt ifrån
Du kan kasta macka i ån
Idag ska du äta mycket tårta med maräng
Och i ett paket kanske det ligger en peng
Det är svårt att förstå att du är 8 år
Tiden går alldeles för fort, jag hinner inte räkna alla får
Du kommer alltid att vara världens goaste tjej
Du kan fråga vem som helst, alla kommer svara dig
Idag ska vi fira dig min älsklingssyster
Och när vår släkt samlas är det aldrig tyster
Många paket kommer du också få
Och kramar, godis och uppmärksamhet som få
Sara du är en väldigt speciell flicka
Och herregud vad tiden ska ticka
Men du är fortfarande mindre än jag
Och så hoppas jag att det kommer att vara ett tag
Även om du har en kompis som heter Lina
Och även om dina fötter är större än mina
Du kommer alltid att vara världens underbaraste syster
Myster Ryster Pyster Hyster
Syster är ett svårt ord att rimma på
Och ändå använde jag det två gånger då
Helt galet, men inte lika galen som du
Nu är det snart kalas och du ska firas som en gnu
För det är ju inte ofta man fyller åtta år ju
Njut nu av livet och att vara du
För idag handlar allt om Sara Grann
Och vi kommer alltid att ha varann
Nu måste jag duscha för ditt kalas börjar om ett tag
Massa grattis, kramar och pussar på din födelsedag!

Älskar dig knäpplo!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-