Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Mjölk

Herre min skapare vad denna veckan går långsamt. Är det verkligen bara onsdag?
Vare sig det är onsdag eller inte så hände det inte mycket idag. Det roligaste var lunchen då jag skrattade så att jag inte kunde andas (vilket var ett bra tag sedan jag gjorde sist). Tiffany satt och klämde på en apelsin och vi pratade om jättekonstiga saker och misstolkade allt möjligt. Sedan bestämde vi oss för att gå på bio på fredag om vi kommer ihåg det (och ja vi har glömt av sånt innan).
Annars? Näe, jag måste klippa mig har jag kommit fram till och mjölk är rätt gott. Nu ska jag och Emily se på Disneychannel, hejdå.


Postat av: Olivia

disney channel <3 haha emma du har så jävla långt hår nu!! shittans...

2011-01-13 @ 09:07:07
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: johanna

hahaha! jag spillde mjölk överallt idag på praktiken. om du skulle undra nån gång.. hehe <3

2011-01-13 @ 23:21:37
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-