Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Skola imorgon

Och efter att ha hört från alla där hemma att ni börjar skolan allt från den 10e till den 13e så är jag ungefär såhär taggad att gå upp klockan 5.30 imorgon.



Eller jag vet inte riktigt hur man ser otaggad ut men det var mitt mål med den bilden i alla fall. Så ni kan väl typ låtsas att jag ser grymt otaggad ut.
Min dag har inte varit speciellt vettig över huvud taget. Jag vaknade klockan 12, hittade en hamster i min garderob (levande) och åt frukost (cocopops) framför datorn och har suttit här och inte rört mig sen dess. Nu är klockan över 6 och jag tror jag ska göra något. Eller i alla fall röra på mig, jag börjar bli lite rastlös. (Och nej Olivia, jag har inte duschat än.. jag ska göra det så fort jag har skrivit klart he he he)
Eller jag har ju skrivit klart nu, så jag drar och duschar! Hejdå lilltå!

Postat av: Dagge

En hamster... haha

2011-01-04 @ 11:41:30
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Olivia

haha vafaaan emma, duschade du ens? ;) hahaha hittade du en hamster?!?! cooooltt...

2011-01-04 @ 11:45:28
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-