Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Om man väntar på nått GOTT!

Kom precis innanför dörren efter en galen dag med försenade plan och döda batterier i bilar. Hittade två paket på köksbordet och öppnade såklart dem direkt! Det första var från Mormor och Morfar som hade skickat kakor (!!) som de hade bakat till mig och fudge och massa annat julfint. Tack så jättemycket, jag saknar er med! (Jag har redan ätit alla havreflan utom ett, dom var jättegoda!) Det andra paketet var från familjen Hugosson som hade skickat choklad och en fin bok tillsammans med ett julkort. Tack så jättemycket ni med, ni är så fina! Sedan hade jag fått ett kort från farmor med, favoritfarmor, tack så mycket!



Nu ska jag redigera en film som jag nog lägger upp här sedan, bra va?

Postat av: Frida

Åh, havreflan!♥

2011-01-03 @ 01:41:56
URL: http://fridaliljeberg.blogg.sese
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-