Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Min dag i lite bilder



Så praktiskt taget så var jag på en Baby-shower igen, Megan åt upp alla mintgodisar, vi åkte till Chilis med Mr Robert i våra hard-hats och jag har tagit min hostmedicin igen och nu ska jag sova. Godnatt allihopa, imorgon ska jag må bra för det har jag bestämt mig för. Berättade jag förresten att Lauren ska åka till en audition för Glee imorgon? Hur coolt som helst, och ni ska höra henne sjunga, alltså hon är grym!

Postat av: Frida

Coolt! Tänk så är hon med i glee sen då! :D

2011-01-09 @ 12:23:30
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Dagge

Coooolt med Glee! Söta tårtor och söt ääälg:D

2011-01-09 @ 15:37:01
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej guuu va fräckt!!!! my like (detta är olivia föresten men jag orkar inte skriva de) haj!

2011-01-10 @ 00:05:50
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-