Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag ska dra historien om Hamstern

Den är inte speciellt lång men ni undrar ju, vilket jag kan förstå.
Vi åkte den 22 december till New York, och den 23 december ringer hon som har hand om huset och säger att hamstern är borta och att hon verkligen har letat överallt men hittade den varken död eller levande. (Haha Rädda Joppe - död eller levande) Nej hamstern heter inte Joppe, det var bara jag som kom av mig.
Som sagt så var den då borta i nästan 2 veckor och när vi kom hem så trodde vi att vi antingen skulle känna någon äcklig lukt från den döda hamstern eller så skulle katterna ha ätit upp den. Vi antog att katterna hade ätit den och fortsatte vårat dagliga liv tills klockan 5 på morgonen nästa dag då jag hör prassel bland mina papper på golvet brevid mig. Det var kolsvart så jag tog ipoden och lös med den på golvet och såg något rusa in under min säng. Det tog mig några sekunder men sedan förstod jag att det måste ha varit hamstern. Jag gick och tände lampan men hittade den inte någonstans så jag gick och la mig igen och först vid halv 1 (när jag vaknade på eftermiddagen) så lyckades vi hitta den i min garderob där den tydigen har bott hela tiden eftersom att det är hamsterbajs överallt och den hade byggt en säng-liknande sak genom att göra sönder mina kläder och ta luddet som säng. Japp. Just my luck.


Postat av: Frida

Haha, varje gång någon säger död eller levande tänker jag på Joppe (och säger Rädda Joppe Död eller levande ganska högt). (:

2011-01-06 @ 12:57:03
URL: http://fridaliljeberg.blogg.sese
Postat av: Olivia

hahahaha äggad emma...

2011-01-06 @ 15:54:23
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-