Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Isn't it ironic?

Igår fnissade jag åt Emily och Grace när de satt och snuvade och såg helt döda ut. Haha, ni vet antagligen vart detta kommer att leda men ja, nu sitter jag här, har precis tagit hostmedicin för andra gången och det känns som om mitt huvud är fyllt av snor.

Postat av: Frida

Hostmedicin är nog det äckligaste som finns. När jag fick det utskrivet när jag var yngre tog jag det aldrig...

Krya på dig!

2011-01-08 @ 14:41:37
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: johanna

Krya på dej!!!

själv har jag lyckats ramla och skada mej igen.. doh. Nä, men jag gillar att inte kunna gå. det är roligt. :)

saknar dej!

2011-01-08 @ 21:59:47
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-