Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I don't care if Monday's blue

Jag hade inte så svårt för att vakna idag när larmet gick igång. Jag behövde bara snooza två gånger vilket var längesedan sist. Jag och Medina jobbade faktiskt på vårat projekt idag och på sociologin pratade vi om hur tjejer och killar fungerar. På engelskan gjorde jag klart min uppsats och på algebran hade vi prov. På lunchen hände det inget speciellt roligt, sorgligt nog, och på fysiken var det skrikigare än vanligt. Ja, det var min dag och nu vet ni!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-