Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis Mathias 15 år!

Lillebroooor Ba ba ba
Bli inte som jag när du blir stor..

Nä men jag ska ta och skriva en riktig dikt till min riktigt fina lillebror. Som jag saknar något så fruktansvärt mycket och som fyller 15 idag den 15e. Men först ville jag bara skriva att min lillebrosha är en utav de bästa människorna som finns. Inte bara för att han har lärt sig (nästan) allt han kan från mig (hehe) utan för att han är sig själv och för att han alltid har något sätt att få mig att skratta. Jag vet att jag vi  har någon slags super-syskon-power som många inte har och vi kommer alltid att dela något speciellt, så nu ska jag skriva en dikt.

Mathias Grann
Kissa i en spann
(trean tappa byxorna så skitet rann) (internskämt.)
Sedan du var en liten grabb
Har du alltid hittat ett sätt att få fram ett flabb
Från både mig och de flesta andra
Och jag vet att du gillar att vandra
Sitta byxlös och spela TV-spel
Det är väl det som gör dig hel
Jag minns när vi var små
Och spalde Halo
Varje kväll var det bana fem
Ingenting annat gällde när vi kom hem
Samma visa varje dag
I somnas var vi i Prag
Det var varmt och vi satt på ett tak
Och jag minns att du köpte någon sak
Men jag minns inte vad
Jag gillar choklad
Haha du kommer väl ihåg i Branäs?
Akta kanten, jag kan se och tjofräs
Jag kommer aldrig att låta dig glömma det
Precis som du påminner mig om akta rutan ditt lilla klet
Jag saknar att bara prata med dig om allt och inget
Och jag saknar plinget
I dörren när någon öppnade den
Det är lite konstigt men
I vilket fall så tänker jag på dig
Och skickar en internet-kram från mig
Eller två eller tre eller fyra eller fem
Eller en varje dag tills jag kommer hem
Du är min enda bror
Men jag vet och inte tror
Att du är den bästa brodern som finns
Och vad jag minns
Så är du min lillebror
Även om du är stor
Jämfört med dig så äter jag som en ärta
Lillebror du finns alltid i mitt hjärta
Ät min stora bit tårta också, så att du får lite ont i magen
Massa grattis och kramar på födelsedagen!
Och jag vet att det inte ofta kommer ifrån mig
Men lillebror, jag älskar dig!



Postat av: Mathias

Ja!!! XD Jag tänker på dig också varge dag. Kram och puss från din lille bror. SeS



P.S Bilderna var as nice.

2011-01-15 @ 18:46:55
URL: http://piasgrann.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-