Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Fredag imorgon i alla fall

Okej, så min plan för idag var att gå och lägga mig innan 10 så att jag skulle vara utvilad och så att min jobbiga morgon-huvudvärk skulle försvinna. Eh.. ja, klockan kvart över 9 begav vi oss mot Walmart och vi lyckades tydligen spendera 45 minuter där (dock så somnade jag nästan utanför provrummen). Så nu är klockan snart halv 11 och jag har inte duschat än. Sedan är ju frågan varför jag sitter här, jag har själv ingen aning. Som sagt har jag grym koll idag, godnatt!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-