Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Everybody is running from something

Det är fredag! Vilket jag tycker känns skönt. Ni där hemma vet väl knappt vilken dag det är för att ni har lov men idag är det fredag som sagt om ni hade glömt av det.
Ja, vad hände idag egentligen? Jag vaknade klockan 4 imorse av att Smokey stod utanför dörren och skrek. Där stod han och skrek i en och en halv timma tills min väckning gick igång. Jag lyckades springa ut till bussen i tid och skolan efter det gick segt. Dagen kändes som 4 dagar men det var helt okej efter att jag somnade på mattelektionen och slumrade mig igenom fysiken. Sedan var jag helt plötsligt här och här har jag varit sen dess. Nu sitter jag och funderar på vad det var jag tänkte skriva för jag vet att det var nått. Åh det är så jobbigt när det händer.

Jaha. Ehm.. detta var ju ett roligt inlägg.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-