Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Dessa Amerikaner

Jag har vant mig vid att de skriver datum helt krångligt, att de inte har hästhagar utan låter hästarna gå runt i trädgården, att majoriteten faktiskt inte har en aning om hur världen ser ut eller fungerar, deras konstiga jeans och att klockan aldrig blir mer än 12.
Men jag blir fortfarande lika förvirrad och förvånad när de är så där .. snälla. Inte för att svenskar är elaka men det är liksom så annorlunda hur de reagerar på olika saker. Jag ser exempel på det hela tiden och undrar hur jag ska reagera men jag lyckas aldrig gissa rätt.
Det var andra gången det hände idag så jag var lite mer beredd än första gången, men jag och 2 eller 3 andra tjejer stod vid speglarna i badrummet i skolan och det rusar in en gravid tjej på toan och spyr.. jag vet inte hur länge, men tjejerna (och jag) stod liksom bara kvar vid speglarna som om ingenting konstigt hade hänt, men alla börjar rota i sina väskor. När den gravida tjejen går ut från toan och fram till speglarna så erbjuder alla de andra tjejerna henne tuggummi (de som har). Och det är inget konstigt, ingen fråga, utan de bara håller fram tuggummit och hon tackar och tar emot. Tjej-teamwork antar jag. Men det får mig att tänka..

Postat av: Olivia

åh jag börjar nästan gråta!! dessa amerikaner <3 gotta love

2011-02-01 @ 09:22:01
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-