Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Back to Texas

Sitter här i ett hotell i Albany och imorgon ska vi upp klockan 6. Bra att vi satt och pratade med Brian, Lois och Chris tills halv 12 på natten nu då ellerhur? Men vi pratade ju om viktiga saker som gamla minnen de hade när de var yngre och sköt nunnor med softair guns och hur jobbigt det är att cykla i sand. Vi hade också en stor diskussion om färgblindhet igen (eftersom att hälften av deras grymt stora familj är färgblinda).
Jaja, jag ville mest bara varna er att jag kanske inte uppdaterar imorgon eftersom att jag kommer att sitta på ett plan till Chicago och sedan ett plan till Dallas hela dagen.

Vi hörs när jag är tillbaka i Texas, se y'all!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-