Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Är det fredag snart!?!

Och ja det är det ju faktiskt men hjäp vad sakta den här veckan går. Jag tror jag klagade på det igår också men jag har nog aldrig upplevt en långsammare vecka. Det är inte det att jag har tråkigt och att det inte händer något, jag vet inte ens vad det är och det är lite läskigt. Jag slår vad om att helgen kommer att gå snabbt ändå (även om det är 3 dagar eftersom att vi är lediga på måndag).

Idag kollade vi på Freedom Writers på Sociologin (bra film) och vi hade ett fysikprov på fysiken och det var ungefär det som var annorlunda med dagen. Eller vi brukar ha fysikprov varannan torsdag så det var väl inte så annorlunda men det var ovanligt svårt så vi kan kalla det annorlunda.

Jag ska helt ärligt ta en tupplur nu framför TVn för jag orkar inte. Hejdå.


Jag saknar min kisse!

Postat av: Pillan

Jag saknar min gosekompis också...Mjau

2011-01-14 @ 07:55:58
Postat av: Frida

Jag visste inte att pillan läste din blogg(;

2011-01-14 @ 18:37:16
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-