Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

11/1/11

Hej och hå i stugan. Idag hände det inte så mycket mer än att Lisa gjorde min dag  genom att hon hade bakat brownies och gav en till mig på Sociologin. På engelskan träffade jag Lisbeth (som vanligt) och jag hade lyckats smitta henne med min förkylning. På fysiken råkade en tjej (i en labb) skjuta Dr Capps i magen med en liten metallboll och på bussen hem skrattade jag och Naa åt en tjock ko som sprang efter bussen. Jag träffade Haley också på vägen till bussen, så vi pratade lite, längesedan jag träffade henne så det var kul kul.

Ja, det var nog det ungefär. Haaaa deet braaa!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-