Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Valentines Day

Hysteri hysteri hysteri. Skolan var fylld med choklad, ballonger, enorma nallebjörnar och rosa fluffiga saker. Små gulliga par som gullade sig och Vallo-grams. Four for you Glen Coco, you go Glen Coco. De delade ut vallogrammen (man kunde skicka små hälsningar till varandra i skolan) i 4th period och Ashley fick 4 (därav Glen Coco citatet, som även tjejen som gick in skrek till Ashley) Rosie fick ett och jag fick ett från "Sjöhäst", som det stod "Hur mar du Sverige?" (vilket är det enda hon kan på Svenska) på. Haha, den kvinnan.
Daliah sprang in i mig på morgonen också och gav mig en hel påse med saker. Godis, en stor klubba och en söt liten apa. Hon är en grym kvinna hon med. Som tur var så hade hon berättat för mig att hon skulle köpa något så jag köpte lite choklad och ett kort till henne. (Och ja, här ger man alla hjärtansdag presenter till alla man gillar, på ett ungefär) Jag fick också ett kort av Nicole och igår när Shari kom hit så fick jag ett stort chokladhjärta. Och Grace, Kim & Emily hade köpt och gjort en stor glasburk med grejer. Här är alla hjärtans dag blodigt allvar serni.


Från Grace, Kim & Emily.


Från Daliah.



Miss my true Valentine. Som ringde mig nyss och då blev jag glad. Jag älskar dig!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-