Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Vad vill du? Men kom då.

Hej och hå världen.
Jag vaknade när klockan ringde och frågade mig själv om det var fredag. Jag kom fram till att det var tisdag och låg kvar en stund i sängen i strejk. Månen var inet ens uppe när bussen kom så det var bäcksvart när jag försökte halvspringa över vägen till den där gula brummande saken som väntade på mig. Men jag satte igång ipoden och Markus Krunegård berättade för mig att hela världen är underbar på bussen in till stan så då bestämde jag mig för att försöka hålla med honom.
Väl i skolan så hade vi journalistik, där Medina hade med sig godis så jag vaknade till lite och gjorde faktiskt ett bra jobb där inne idag. På sociologin chattade vi i datorsalen (vilket var en del av uppgiften) och på engelskan skrev vi alldeles för mycket för att jag skulle hänga med. Algebra och prov prov och prov, men jag tror att det gick bra och sedan sov jag i en halvtimma innan lunchen då jag, Ana och Jackie hade russinfajt som alla gånger som Jackie tar med sig russin. På fysiken hann vi inte med någonting alls idag för alla bara skrek och var jättejobbiga, inklusive läraren.

Nu sitter jag här och är lite ledsen över att mina Special K är slut så jag ska ta och hitta något annat ätbart nu. Och se ett nytt avsnitt av Castle eller Bones, minns inte vilket som blev inspelat igår.

Och igår fick jag ett pussel och ett kort på posten, från min lillasyster och min mamma. Då blev jag glader choklader.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-