Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

The Roommate

Snart drar Jackie med mig på en lagom läskig film... igen. Haha, jag vet inte hur hon lyckas ta med mig för jag är verkligen inte tjejen som ser på skräckfilmer (om denna nu räknas som en skräckfilm vet jag inte, men den verkar ju lagom läskig) Men jag har haft det tråkigt idag så det var nog därför jag blev övertalad så lätt, och Maya kommer antagligen med, och Haley om hon kunde, och kanske Tracy men hon kanske skulle någon annan stans. Intressant att veta menar jag, haha. Godnatt!



Emma & Jackie.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-