Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Snowday

Precis som min mamma listade ut så har vi en snowday idag med och är lediga från skolan. Det är isigt på gatorna och jag och Emily kunde halka enda ut till brevlådan för att kolla posten igårkväll.
Klockan 5 imorse, eller inatt?, så gick strömmen och brandlarmet gick igång i hela huset. Jag har aldrig hört något så högljudt och irriterande i hela mitt liv. I alla fall inte klockan 5 på morgonen. Så på något sätt så hittade vi nya betterier till ficklampan (som vi också fick hitta) och hämtade en stege och fixade de förrbannade brandlarmen. Ingenting verkade funka och brandlarmet slutade inte tjuta förrän 6.02. Då la jag mig med världens tinnitus och försökte somna igen. Jag lyckades tillslut somna efter att jag satt igång lite musik i öronen, och vaknade vid 9. Strömmen hade fortfarande inte kommit tillbaka och jag tog mig ett halvvarmt glas mjölk och räddade lite glass från frysen (så snällt av mig).
Efter ett tag (ett gaska långt tag) kom Emily och Kim hem från Walmart, där de tydligen också hade galna problem med strömmen, och vår ström kom tillbaka ungefär när de kom hem. Sen dess har vi förlorat den i en kvart varje timma så jag antar att vi förlorar den snart igen..

Väldigt konstigt.

Nu ska jag jobba lite på mitt och Medinas projekt som ska in på fredag. Visst är jag bra? Och nej, jag har inte städat mitt rum än.

Postat av: Olivia

hahahahaha så snällt av dig!!! grym.

2011-02-02 @ 21:12:29
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-