Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Snöstorm!

Kim knackade på min dörr vid 5 imorse och sa att skolan var stängd på grund av snö. Jag njöt när jag stängde av mitt alarm och jag vaknade för ett par minuter sedan nu, kollade ut genom fönstret och skrattade lite. Farligt farligt mycket snö alltså.


Fast det är minus 19 grader ute... så det är rätt kallt.

Postat av: Frida

Akta så att ni inte drunknar när snön smälter!

2011-02-01 @ 18:33:18
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Pappa

Krama en snöboll till mig. Här är bara is och slask ett par plusgrader nu !!!

2011-02-01 @ 19:17:34
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-