Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Om jag kunde drömma, skulle jag drömma om dig.

Gick upp i tid, kom i tid till bussen, glömde inte lunchpengar, postade mina försenade brev, somnade inte på någon lektion (nästan), ipoden sammarbetade med mig idag och valde precis rätt låtar, när jag stoppade i pengar för 1 dricka i autoamten fick jag två och jag hann med bussen hem och fick till och med en fönstarplats. Väl hemma dock så kom jag inte in, koden funkade inte och jag fick skypa med mamma i en halvtimma i -8 grader utomhus i min tunna cardigan. Hon gjorde mig glad som vanligt så jag glömde att det var kallt efter ett tag. Sedan kom Kim hem och släppte in mig och jag skypade lite till med mamma innan jag värmde upp mig och skypade med Marcus en stund. Nu ska jag somna i soffan tror jag. Hejdå.

Postat av: Olivia

rubriken <3 älskar den meningen

2011-02-11 @ 13:06:26
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-