Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Nu ska jag äta kladdkaka

Idag var en seg och allmänt jobbig dag tills jag fick prata med min mamma, min fina pojke och tills jag öppnade 2 lite sena födelsedagspaket från Farfar & MarieAnne och från Dagge. Det var annat fint i paketen med men som sagt så lägger jag upp bilder på allt någon annan dag. I Dagges paket låg en allmänt mosad Frödinge Kladdkaka som inte kommer att existera så länge till. Tack, ni är så fina!




Postat av: Dagge

Hahaha (: Bättre mooosad än inggeeen :D maaaha (:

käka lugnt(;♥

2011-02-18 @ 00:18:15
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-