Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

My fourday weekend's almost over..

Nu är det söndag. Det var ju tragiskt. Imorgon är det måndag, som det brukar vara efter söndagar, och jag ska börja om på nytt med min sista termin av tre på Sachse High School. Så det blir nytt schema och helt nya människor IGEN. Får hoppas på bra klasser. Den här terminen ska jag ta Fysik, Algebra 2, US History, Art 2 och Engelska 3, fast inte i den ordningen tror jag. Jag får ta och leta upp min karta över skolan ikväll så att jag kan hitta vart jag ska gå imorgon när jag får mitt nya schema. Great.

Igår klockan 2 hämtade Jackie och Maya upp mig och vi åkte till Yogurt Land där vi träffade Nicole. Vi hängde där ett tag och sedan gick vi till en bokaffär där vi hittade roliga böcker och Maya blev kär i en gosedjursapa som hon nästan köpte.
Sedan åkte Nicole hem och jag åkte med Jackie och Maya hem till dem. (De bor tillsammans, men de tror jag att jag har sagt?) Vi såg filmen The Crazies som var rätt bra men den skrämde livet ur både mig och Maya. Jackie bara skrattade som vanligt. Sedan, vid 6, åkte vi till Down Town Garland och såg en Komedi Show som några Sachse människor var med i. Den höll på i 3 timmar och någon känd komiker (som jag inte kommer ihåg namnet på) kom dit också, men jag hade aldrig hört talas om honom, men tydligen var han känd. Vi skrattade tills vi inte kunde andas och det var verkligen bra och värt varje liten penny vi betalade (5 dollar). Sedan åkte jag, Maya, Jackie, Caroline och Tiffany till The Generator, vilket är en "känd" coffie shop i Down Town Garland. Med där firades det en Barmitzvah (?? Stavade säkert jättefel men orkar inte kolla hur det stavas) Så vi gick in, köpte nått att dricka och gick ut och satte oss utanför istället. Sedan åkte vi till burgerking för vi kom på att vi inte hade ätit något förutom frozen yogurt på hela dagen så vi åkte dit och köpte nuggets och bbq sås. Vi (Jackie) testade också ketchup med socker i vilket hon inte kunde bestämma sig var gott eller inte.
Efter det åkte vi hem till Jackie och Maya och såg på Devil (trailer) och det kanske inte var så smart för folk med cellskräck att se den men Jackie tyckte att den var rolig i alla fall. Efter filmen körde Jackie mig hem och jag var hemma runt kvart i 1 och somnade nästan på en gång.

Jag vaknade idag och gjorde mig iordning, efter att vi åkt till kyrkan så åkte jag, Emily och Grace till Down Town Dallas, eller lite utanför, och åt lunch med Emilys kusiner för en utav dem fyllde hela 9 år. Vi grattade henne och sedan åkte vi tillbaka, fastnade såklart i trafiken, som alltid är galen i Dallas, men kom hem nu för ett tag sedan och nu ska jag nog ta och ta mig en tupplur i soffan och äta girlscout coockies (vilket är gudomliga kakor bara så ni vet).

Hej och hå lingon tå.

Här är några bilder från mitt senaste dygn:

Jackie kör till Yogurt Land.


Tiffany ligger före på vägen till the Generator.


Jag vet inte ens vad det här är en bild på men tydligen så tog jag den.


Maya ser jättegul ut.


Jackie och hennes socker-ketchup.


Jag vet inte varför vi visar tungorna på alla bilder...



Emily på Starbucks imorse.


Fast i bilkö i Down Town Dallas. (Det rödaktiga huset allra längst till höger på bilden som man bara ser halva huset av är huset som John F Kennedy var skjuten och dödad ifrån.)


Mer Dallas.


Emma & Emily på väg hem.

Postat av: Dagge

Kul att jackie har värsta sprickan i rutan..

btw, har inte du någon curfew?(:

2011-02-27 @ 23:11:45
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Frida

Äh, Dagge. Sprickor i rutan är underskattat! Sprickan på vår ena bil är jättefin!

2011-02-28 @ 00:59:36
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-