Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

James Brown hjälper mig att städa

Det är därför inte jag behöver göra det....... he he he. Nej men jag ska faktiskt städa idag. Det ska jag. Eller imorgon för jag är ju ledig då med. Jag vaknade för ett tag sedan i alla fall av att städerskan ringde på dörren så jag släppte in henne. (Ja det hade ju varit taskigt om jag inte hade gjort det). Nu sitter jag här och äter resterna av min Marabou Mint Krokant till frukost. Känner att jag behöver ett glas mjölk också. Annars är det rätt fint idag.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-