Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag kan inte leva utan mitt liv

Det blev alldeles för lite sömn inatt så jag ska nog försöka sova en stund nu. Kanske. Om jag orkar. Maddie klättrar på mig och försöker äta allt i sin väg. Söt men lite blåst katt det där.

Här är Medina, jag, Abraham Lincoln, Nicole och Fatface-Nicole.



Och här är en bra låt. Led Zeppelin påminner mig om min fina pappa.


Postat av: Dagge

Du fina människa♥

2011-02-16 @ 23:21:19
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Pappa

Låten Rockn Roll, tror jag är ifrån 1974.

Brukar jag spela i bilen på hög volym.

Kan du ta bort hamburgaren jag ser inte vad jag skriver. Finns en annan bra låt ifrån samma album "stairway to heaven", börjar lugnt men blir mycket ös efter en stund. /Ha de Pappa

2011-02-17 @ 06:43:03
URL: http://mazzagrann.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-