Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hippie with a ginger fro

Idag är det tisdag. Det känns aldrig som tisdag, har ni tänkt på det? Eller det kanske bara är jag.. Men idag kändes det som fredag och jag blev lite irriterad varje gång jag kom på att det var tisdag. På Journalistiken sov jag brevid Medina som gjorde sin del av arbetet klart (jag är klar) och på Sociologin skrev vi ett arbete om arrangerade giftemål. Engelska och vi skrev massa saker och sedan var det Algebra-time. Vårat test för idag var att göra en bild av minst 2 circlar, minst 2 ovaler, minst 2 paraboler och i alla fall 1 linje och sedan skriva ekvationerna på ett papper brevid. Typ ovalen (x-1)^2/4+(y-3)^2/16=1 Haha jag vet inte varför jag skrev det. Jag fördröjer lite tid här. Jag gjorde en oval katt som stod brevid ett träd medans Nicole gjorde en hippie med en orange afro. Jag tog en bild på den som ni ser här nedan. På fysiken hade vi ett prov, underbart. Och nej, det är inte ens tyst när vi har prov, det är huvudvärksnivå då med. Great.
Tog bussen hem och här sitter jag nu, jag ska nog äta Special K för det är gott och jag tror att jag är beroende av det. Hejdå lilltå.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-