Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hello, I miss you quite terribly

Jag och Medina kom undan med att inte göra någonting på Journalistiken idag vilket var rätt skönt eftersom att jag inte sov så gott inatt så jag tog igen lite sömn där. Dock vaknade jag med massa ränder i pannan och över näsan för att jag somnat med huvudet mot ärmen på min cardigan (Som är ny från Forever 21). På sociologin fick jag reda på att jag är befriad från det nationella provet där med eftersom att jag har 97 i betyg (även om jag inte behövde det för jag fick mina exemtioncards idag). Vi var i datasalen och efter att ha skrivit en halv sida på mitt arbete så märkte jag att någon hade möblerat om tangenterna på tangentbordet. Någon hade haft riktigt roligt där.
På engelskan kollade vi på film och på matten hade vi ett jobbigt prov. Fast jag klarade det nog, men det vr bara jobbigt. Sedan var det lunch och jag åt pasta alfredo från den italienska kön. Sedan delade jag och Nicole på en varm chocolatship coockie från bageriet och min mage var nöjd.
Okej, så på fysiken, ni vet hur galet det är där inne, eller nej ni kan inte ens föreställa er, men ni vet att jag pratar om det. Så tydligen så kastade någon ett ihopskrynklat papper på Dr Capps (och vi snackar alltså om en lärare som nästan gav mig en kvarsittning för att jag kallade honom Mr Capps istället för Dr Capps). I alla fall, någon kastade en pappersboll på honom. I vanliga fall brukar jag se när sånt händer men idag var jag upptagen med att måla på Cindys armar för hon hade somnat så perfekt med dem liggandes brevid mig och en lila penna. Jaja, Dr Capps fick i alla fall ett anfall och skrek i ett par minuter och sedan frågade han vem det var som kasta (haha). Ingen svarade och han blev så förbannad att han skrek i några minuter till. Sedan sa (eller skrek) han att om ingen erkände så skkulle ingen få chansen att använda ett exemtioncard i den klassen och därför bli tvungen att ta nationella i Fysik. Herregud vilket liv det blev, och jag kan inte säga att jag inte var en del av det för jag blev arg jag med. Ingen erkände så han skrek att alla var tvugna att ta nationella, även de som har över 95 i betyg och automatiskt blir befriade från testet. Tillslut sa en utav de lite tysta personerna i hörnet av klassrummet att det var han som hade gjort det även om alla (inklusive Dr Capps) visste att det inte var han. Så han fick 3 kvarsittningar och blev sänd till rektorn, bara för att liksom rädda alla andra från tönten som kastade pappret från början. Ibland blir jag bara så förrbannad på omogna människor. Det var nog första gånmgen NÅGONSIN som det var helt tyst i den klassen, när killen kom tillbaka med en bunt papper som hans föräldrar skulle behöva skriva på.
Cindy vaknade efter allt det där, haha hon sov verkligen jättedjupt. Men ja, jag ville bara skriva av mig lite av min förrbannadihet (..?) så nu vet ni. Nu ska jag gömma mig bakom min Marabou Mint Krokant som jag fick på posten idag från Lady Gaga (6767). Tillsammans med en cardigan, ett halsband, en gnu och ett roligt kort. Haha. tack så mycket Frida! Du vet hur man gör mig glad.




Postat av: Frida

Åh, jag stör mig på sånna personer! En gång var det någon som tryckte på stopp i bussen hela tiden. Då fick chaffören (stavas det så?) ryck och stannade vid en busshållplats tills någon skulle erkänna, vilket ingen gjorde..

2011-02-23 @ 06:20:24
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Dagge

Idiiiiooot

2011-02-23 @ 16:23:39
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahaha, såg vad det stod på tangentbordet nu. Ganska kul ändå...

2011-02-23 @ 22:39:37
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-