Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Go Packers

Okej, The Packers vann The Super Bowl.. japp. Så nu vet ni. Det roligaste med det hela var ju reklamerna som de visade i pauserna. Företagen betalar alltså 2-4 miljoner dollar för 30 sekunder i allas TVrutor. Så det var några riktigt bra reklamer, och ett par riktigt dåliga och överdrivna men jag lägger upp de bästa här när de kommer upp på Youtube. Det var en med Darth Vader som vi alla kom fram till att vi gillade, och en helt och hållet random med Ozzy Osbourne och Justin Bieber, tillsammans, som gjorde massa saker, ja, jag vet, helt galet, jag lägger upp dem senare, nu ska jag sova, hejdå.



Emma: So, Megan, what does KU stand for?
Megan: Um.. I honestly don't know, I just found this shirt and I thought it was cool.
Emma: It's probably something cute.. like K... Eh...
Megan: Kill You.
Emma: Yep! That's it!

Postat av: Mathias

yeah... cute XD

2011-02-07 @ 12:30:19
URL: http://piasgrann.blogg.se/
Postat av: Marcus Hugosson

Vader*..... heheh

2011-02-07 @ 21:30:23
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-