Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Glömde av vad min rubrik skulle vara

Kom in i journalistik klassen och Medina ger mig ett stort paket och ett kort som det står "Sverige, Emma Grann, 18th Birthday!" på. Jag kanske har berättat det med hon kallar mig Sverige och jag kallar henne seahorse. Jag minns inte riktigt hur det började men den kvinnan är lite besatt av sjöhästar och jag är från Sverige, så det är rätt logiskt. Jag fick massa och massa med godisar (som hon brukar ta med till mig på morgonen) och en tröja som hon hade gjort och ett halsband med en sjöhäst på (haha) och lite andra fina småsaker. Jag blev jätteglad på min 2 dagar innan födelsedag. Sedan lyckades såklart Mr Thrasher höra att jag fyllde år på söndag så först fick han upp mig på katedern, och ja jag stod uppe på den, och sedan sjöng alla för mig. Haha, vackert vackert.
På engelskan, där förövrigt 17 elever av 23 har IG, var vi i datorsalen och jag skrev klart mitt arbete precis som de andra 5 eleverna som klarar kursen. På matten gjorde vi inte så mycket och jag och Nicole satt och funderade över om Eminem gillar M&Ms. Sedan var det lunch och sedan var det galenskap i fysiken.
Det är fredag och ... ja det är fredag. Tjoflöjt.


Postat av: Frida

Typ som mpk09 då? (det där med ig)

Jag har undrat om de där m&m gubbarna lyssnar på eminem. Kul:D

2011-02-12 @ 00:03:36
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-