Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jul på Liseberg

Igår åkte jag och Marcus in till Liseberg. Trots att det småregnade så var det mysigt att gå runt och titta på allt och jag fick lite julkänslor i alla fall. Efteråt tog vi pendeln till Anneberg där vi hade ställt bilen, vi tog den hem till Fjärås och kollade på Sherlock Holmes, åt popcorn, drack hallonsoda och fanta. Jättemysigt!

Idag är det dan före dopparedan, Marcus har åkt hem och jag måste städa. Sedan ska vi få upp julgranen som vi inte har pyntat än och så ska vi pynta resten av huset. Bättre sent än aldrig!

Här är lite bilder från Liseberg, jag tog inte så många eftersom att det småregnade men några blev det!


Postat av: Olivia

mojsigt ju <3 men dom måste väl ha snöat dom dära granarna själva? eller snöade det? eller asså de regnade ju.. men asså.. jaja...

2011-12-28 @ 13:05:48
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-