Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

Hallå. Idag var det skola som gällde. Jag skulle kört dit egentligen men Marcus fick för sig att hämta mig hela vägen borta i Fjärås så jag lät honom göra det eftersom att det ändå var halt och eländigt. Frida hängde också med och vi åkte alla tre till skolan. Skolan gick hyfsat fort då jag fick sluta 1 istället för 4 så det kändes bra.
Jag och Marcus åkte till frölunda torg där han köpte en julklapp till sin mamma och sedan åkte vi hemmåt igen. Åt lite mat och såg på världens (jag skojar inte) sjukaste film. The human centipede 2. Seriöst, se den inte.

Nu är jag hemma, jag har slagit in julklappar och fått se min syster FÅ en platt-TV några dagar innan julafton. Det var alltså inte ens en julklapp. Hennes andra TV. Var är min första? Haha, livet är orättvist ibland.


Såhär såg det ut när jag och Frida väntade på vår skjuts. Hade haglat och grejer..

Postat av: Frida

Vill se den filmen! Fast ettan... Ganska gross va? (;



TVn: http://fridaliljeberg.blogg.se/2011/october/this.html (lite samma grej)

2011-12-20 @ 21:06:08
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-