Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

You and I got the world at our feet

Imorse vaknade jag upp med sömntutan Marcus brevid mig, jag gick ner och duschade, fixade iordning mig och allt. Han sov fortfarande. Sedan vaknade han upp och jag föjde honom till bussen som han skulle ta hem.
På vägen tillbaka från busshållplatsen så mötte jag Olivia i hennes bil och jag sprang in och hämtade mina grejer innan vi åkte mot Kungsbacka och träffade Johanna och Dagge. Vi (jag och Johanna) åt på McDonalds och sedan fastnade vi i rean på Kungsmässan och alla gick hem med en påse eller två i händerna. He he he. MEN efter att Olivia och Dagge åkte och tränade och jag och Johanna ätit glass och druckit saft hemma hos henne så åkte vi hit och rensade hela min garderob och jag fick även städat lite! Nu när vi har ätit massa god middag som pappa har lagat och suttit här en stund så ska vi nog fortsätta sitta här och spela spel och lyssna på musik.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-